Na elke tennisreis in het buitenland organiseren wij traditiegetrouw een reünie om nog eens bij elkaar te komen en wederom lekker te tennissen met z’n allen, met maaltijden, andere activiteiten en vooral veel gezelligheid.
In 2026 hadden wij een Reünie gepland op 17 en 18 januari
Voor deze reünie hebben mensen een persoonlijke uitnodiging gekregen en een betaallink.
